התרגיל של לינוי אשרם : היסטוריה: מדליית כסף לאשרם באליפות העולם - שלמרות שמדובר באליפות העולם ההאולם כמעט ריק?

התרגיל של לינוי אשרם : היסטוריה: מדליית כסף לאשרם באליפות העולם - שלמרות שמדובר באליפות העולם ההאולם כמעט ריק?. המתעמלת הישראלית לינוי אשרם רשמה הישג חסר תקדים, כשקבעה שיא עולם חדש בתרגיל האלות בסבב גביע העולם בהתעמלות אמנותית במינסק. ההחלטה של בנייני העיר הלבנה לאמץ את ניקול הגיעה לאור רצון של אנשי החברה לסייע למאמץ הלאומי להביא הישגים משמעותיים במשחקים האולימפיים הקרובים. לינוי אשרם וניקול זליקמן הבטיחו שתיהן את מקומן בגמר הקרב רב בהתעמלות אמנותית בטוקיו שיתקיים מחר (09:20 שעון ישראל), לינוי עלתה לגמר עם ציון כללי של 103.100 נקודות במוקדמות אחרי 4 תרגילים. ניקול זליקמן עלתה רביעית, ובסיומו של. אשרם לא התחרתה למעשה מאז אליפות העולם בשנה שעברה בבאקו, אותה סיימה עם שש מדליות, ביניהן הארד בקרב קרב.

גוון העור שלה כהה משלהן, השיער המתולתל שלה יוצא דופן, גם העיניים השופטות יודעות מה המתעמלות הולכות לעשות וכך יכולות לשפוט אותן לפי התרגיל שהן מכירות וכמה טוב הן עושות אותו. הישג מדהים למתעמלת הישראלית לינוי אשרם שזכתה במדליית זהב באולימפיאדת טוקיו 2020 שנדחתה בשנה בשל מגפת הקורונה. לינוי אשרם בתרגיל הסרט במוקדמות גביע העולם בבולגריה. המאמנת בחוג זיהתה כישרון מיוחד ושלחה אותה להתאמן בהפועל ראשון־לציון, שם התגלתה כילדה עם חריצות ועקשנות יוצאת דופן שעזרו לה לפתח את הכישרון הגדול ולא להפסיק להתקדם. לינוי אשרם בתרגיל החישוק באליפות העולם בהתעמלות אמנותית בבאקו.

לינוי אשרם: "אין לי כמעט חיי חברה, גם חבר לא היה לי. זה ...
לינוי אשרם: "אין לי כמעט חיי חברה, גם חבר לא היה לי. זה ... from medias.atmag.co.il
אשרם נתנה ביצוע נהדר עלי קבלה ציון של 23.100 נקודות שהעמיד אותה על ציון סופי של 89.700 נקודות. לינוי אשרם בתרגיל החישוק באליפות העולם בהתעמלות אמנותית בבאקו. להלן הודעתו של אלון גייר: המתעמלת האמנותית הבכירה של לישראל לינוי אשרם ממשיכה לשבור שיאים ולהראות שהיא אחת הספורטאיות גדולות שצמחו כאן. התוצאה הציבה אותה כמובן במקום הראשון בתרגיל זה. לינוי אשרם, ניקול זליקמן וניקול וורונקוב על הפודיום (רדאד ג'בארה). הבאה הייתה אנסטסיה סאלוס מבלארוס, שקיבלה את הציון 25.425. נציגות ישראל מראשון לציון וגדרה, לינוי אשרם, ואבישג סמברג יחד עם חברי.

הראשונה לעלות הייתה ארינה אברינה הרוסייה, שקיבלה 26.850 על התרגיל הראשון שלה.

המתעמלת האמנותית הבכירה של לישראל לינוי אשרם ממשיכה לשבור שיאים ולהראות שהיא אחת הספורטאיות גדולות שצמחו כאן. אשרם לא התחרתה למעשה מאז אליפות העולם בשנה שעברה בבאקו, אותה סיימה עם שש מדליות, ביניהן הארד בקרב קרב. והיום זה היום של לינוי אשרם, שהצליחה לקבוע שיא עולם חדש בתרגיל האלות וזכתה בציון חסר תקדים על התרגיל שביצעה, בסבב של גביע העולם בהתעמלות אומנותית במינסק וקיבלה את מדליית הזהב הנכספת (שאינה מכסף כמובן). ראיתם את התרגיל המדהים של לינוי אשרם בגמר אליפות העולם? מעלפת מאחלת המון המונים של הצלחות אוהבת אותך המשיכי לייצג את ישראל בעולם עם המון גאוווווווה ושוב מאחלת לך רק הצלחות ובשפי❣. התרגיל מחזק את כל שרירי הבטן ובנוסף עובד על ייצוב האגן. לינוי אשרם כמעט חשבה לפרוש מהתעמלות אמנותית. ניקול זליקמן קיבלה בתרגיל הראשון ניקוד של 24.350 מעריב אונליין. נציגות ישראל מראשון לציון וגדרה, לינוי אשרם, ואבישג סמברג יחד עם חברי. אתר החדשות של העיתון הנפוץ בישראל. רז קינסטליך, ראש עיריית ראשון לציון מברך את לינוי אשרם: לינוי אשרם ממשיכה להתחרות במוקדמות המכשירים השונים באליפות העולם בהתעמלות אמנותית בבאקו, במטרה להעפיל לכמה שיותר גמרים ולמקצה הקרב רב. לינוי אשרם וניקול זליקמן הבטיחו שתיהן את מקומן בגמר הקרב רב בהתעמלות אמנותית בטוקיו שיתקיים מחר (09:20 שעון ישראל), לינוי עלתה לגמר עם ציון כללי של 103.100 נקודות במוקדמות אחרי 4 תרגילים.

החיבור של אשרם לעולם ההתעמלות החל בגיל שבע, כאשר הייתה ילדה היפראקטיבית שהוריה שלחו אותה לחוג התעמלות קטן כדי שתוציא בו קצת מרץ. לינוי אשרם בתרגיל החישוק באליפות העולם בהתעמלות אמנותית בבאקו. לינוי אשרם, סגנית אלופת העולם בהתעמלות אומנותית, הזמינה אותי לראות אימון שלה בדרך לאולימפיאדה. בתרגיל הכדור הגעתי למקום החמישי בגלל פספוס שנגרם באשמתי. תום אבימור, באדיבות עופר מנחם תקשורת ויחסי ציבור).

רב בריח תמשיך להעניק חסות למתעמלת האמנותית לינוי אשרם ...
רב בריח תמשיך להעניק חסות למתעמלת האמנותית לינוי אשרם ... from kib.co.il
להלן הודעתו של אלון גייר: לינוי אשרם בתרגיל החישוק באליפות העולם בהתעמלות אמנותית בבאקו. הסרטון מכיל ריקוד בבגדי גוף). עיברו לצד השני של הגוף ועשו אותו דבר. בראשונה היא מאחסנת את המדליות הישראליות יכולתי לחזור ארצה עם מדליה שלישית, היא מגלה. משפחתה של לינוי אשרם בשירת התקווה במהלך הענקת מדליית הזהב. לינוי אשרם בתרגיל הסרט במוקדמות גביע העולם בבולגריה. התרגיל הזה מפעיל את שריר הבטן האלכסוני החיצוני והוא מאוד פופולארי.

בצעו 10 חזרות רצופות של התרגיל ועברו לצד השני של הגוף.

לינוי אשרם בתרגיל הסרט במוקדמות גביע העולם בבולגריה. תרגיל הסרט של לינוי אשרם באליפות אירופה בקייב בו זכתה במדליית הזהב. המתעמלת הצעירה יוליאנה טלגינה סיימה עם ציון של. ״אני גאה ומתרגש לעמוד בראשה של עיר שיצאו ממנה 3 מדליסטים אולימפיים וספורטאים מצטיינים. יום לפני התחרות ביצעתי את התרגיל הזה בצורה. והיום זה היום של לינוי אשרם, שהצליחה לקבוע שיא עולם חדש בתרגיל האלות וזכתה בציון חסר תקדים על התרגיל שביצעה, בסבב של גביע העולם בהתעמלות אומנותית במינסק וקיבלה את מדליית הזהב הנכספת (שאינה מכסף כמובן). ניקול זליקמן קיבלה בתרגיל הראשון ניקוד של 24.350 מעריב אונליין. הישג מדהים למתעמלת הישראלית לינוי אשרם שזכתה במדליית זהב באולימפיאדת טוקיו 2020 שנדחתה בשנה בשל מגפת הקורונה. למעבר למהדורה הדיגיטלית של העיתון המודפס. בתרגיל הכדור הגעתי למקום החמישי בגלל פספוס שנגרם באשמתי. היום זהו יום חשוב מאוד למשלחת הישראלית במשחקים האולימפיים בטוקיו 2020, עם הגמרים של לינוי אשרם וניקול זליקמן בהתעמלות אמנותית, וכן המוקדמות של הנבחרת הישראלית בתחרות הקבוצתית בענף. המתעמלת הישראלית לינוי אשרם רשמה הישג חסר תקדים, כשקבעה שיא עולם חדש בתרגיל האלות בסבב גביע העולם בהתעמלות אמנותית במינסק. הבאה הייתה אנסטסיה סאלוס מבלארוס, שקיבלה את הציון 25.425.

גוון העור שלה כהה משלהן, השיער המתולתל שלה יוצא דופן, גם העיניים השופטות יודעות מה המתעמלות הולכות לעשות וכך יכולות לשפוט אותן לפי התרגיל שהן מכירות וכמה טוב הן עושות אותו. כשלושה מיליון בני אדם נדבקו בקורונה מאז ההתפשטות הראשונה של הנגיף רויטרס. התרגיל האחרון של אשרם היה הכדור בו ידעה שהיא חייבת לעשות את העבודה כדי לעלות על הפודיום. למעבר למהדורה הדיגיטלית של העיתון המודפס. לינוי אשרם, ניקול זליקמן וניקול וורונקוב על הפודיום (רדאד ג'בארה).

ההישג ההיסטורי של לינוי אשרם
ההישג ההיסטורי של לינוי אשרם from www.ynet.co.il
המאמנת והכוריאוגרפית שלי איילת זוסמן ואני אוהבות. אתר החדשות של העיתון הנפוץ בישראל. ״אני גאה ומתרגש לעמוד בראשה של עיר שיצאו ממנה 3 מדליסטים אולימפיים וספורטאים מצטיינים. כחודש וחצי לפני אליפות העולם, המתעמלת האמנותית הבכירה של ישראל, לינוי אשרם, הופיעה היום אחרי פתיחה מצוינת, בתרגיל האלות לינוי אשרם הפילה את המכשיר ארבע פעמים ופעמיים מתוכן היא יצאה פעמיים מהקצב של התרגיל, כך שהציון שקיבלה היה נמוך יחסית ועמד. זו התנוחה הבסיסית של התרגיל, וברגע שתשלטו בה תוכלו להמשיך הלאה ולעבור לתנוחות ולתרגילים נוספים. לינוי אשרם, ניקול זליקמן וניקול וורונקוב על הפודיום (רדאד ג'בארה). הראשונה לעלות הייתה ארינה אברינה הרוסייה, שקיבלה 26.850 על התרגיל הראשון שלה. השלישית לעלות הייתה מילאנה בלדסרי מאיטליה, שסיימה עם 25.100.

הישג מדהים למתעמלת הישראלית לינוי אשרם שזכתה במדליית זהב באולימפיאדת טוקיו 2020 שנדחתה בשנה בשל מגפת הקורונה.

לינוי אשרם ממשיכה להתחרות במוקדמות המכשירים השונים באליפות העולם בהתעמלות אמנותית בבאקו, במטרה להעפיל לכמה שיותר גמרים ולמקצה הקרב רב. מעלפת מאחלת המון המונים של הצלחות אוהבת אותך המשיכי לייצג את ישראל בעולם עם המון גאוווווווה ושוב מאחלת לך רק הצלחות ובשפי❣. עיברו לצד השני של הגוף ועשו אותו דבר. היא מדורגת כעת במקום השני, מיד אחרי אשרם. קרן פלס באימון של לינוי אשרם (אזהרת צניעות: לינוי אשרם לא נראית כמו רוב היריבות שלה בצמרת העולמית של ענף ההתעמלות האמנותית. למעבר למהדורה הדיגיטלית של העיתון המודפס. להלן הודעתו של אלון גייר: התוצאה הציבה אותה כמובן במקום הראשון בתרגיל זה. כשלושה מיליון בני אדם נדבקו בקורונה מאז ההתפשטות הראשונה של הנגיף רויטרס. הישג מדהים למתעמלת הישראלית לינוי אשרם שזכתה במדליית זהב באולימפיאדת טוקיו 2020 שנדחתה בשנה בשל מגפת הקורונה. ראיתם את התרגיל המדהים של לינוי אשרם בגמר אליפות העולם? המאמנת בחוג זיהתה כישרון מיוחד ושלחה אותה להתאמן בהפועל ראשון־לציון, שם התגלתה כילדה עם חריצות ועקשנות יוצאת דופן שעזרו לה לפתח את הכישרון הגדול ולא להפסיק להתקדם.

Posting Komentar

Lebih baru Lebih lama

Facebook